SURAT

- Akhirnyaa , 'benda' yang aku tunggu-tunggu selama nihh . Sampai jugak dekat peti surat rumah aku . tidur malam lena giloo , makann kenyang sentiasa , mandi basah kuyup . Haihhh

- nak diceritakan 'benda' yang ak tunggu selama ni memang penting gila untuk tahun 2012 , yelah mana tak nyaa . 'benda' tulah yg menunjukkan hala tuju ak , nak dipendekkan cerita . 'benda' itu adalah , JENG JENG JENGG

\\letter from SMV ERT SETAPAK//

- memang dah agak apa isi kandungannya sebab dah tertera tulisan ak kat sampul tuu kann . so tak terkejut tapi kecewa .

- tapi sebab yang dye bagi memang tak munasabah , takkan sebab satu tu je ak tak ditawarkan asrama 2012 ? pelik betul , bagilah sebab yang lain .

- sebab yang dye bagi :
Anak tuan/puan tidak ditawarkan asrama atas sebab-sebab berikut:
1) bersubahat dgn rakan-rakannya dalam kes mengambil,menggunting dan menggantung baju PENOLONG KETUA ASRAMA iaitu H bt F di tangki air asrama serikandi pada 3.11.2011.

- tak kesahlahh , yang penting 'benda' yang ak tunggu-tunggu tu dah dapat . Kbaii ♥

*kawan kawan yang lain , korang dah dapat belum ?
excitedlah korang sebab dapatkann .