Photobucket

#REMARKABLE DAY

goodmorning :*
the last post was on August , now October.
long time no see, I kinda bit busy for school schedule.
so many memories that I've made with my friends.
and one of those memory is :


THE GRADUATION DAY

19 OCTOBER 2012
tarikh yang akan ku kenang bersama kawan tercinta :D
mukadimah :
 on that day , I was wearing my mum old Kebaya's and flat shoe *dah tinggi punya pasal*
and my others friends wearing their really naiseeee Baju Kurung .
\\ bieha , ama , me , lieya , aliya , farah , amyra , atikah , eyraa//

tak sangka kita dah graduate
*untuk taraf sekolah*
banyak kenangan yang kita cipta bersama.
- baik , jahat , gelak sakan , shared cerita , gaduh && more -
paling tak boleh lupa , pasal "gunting baju senoir"
sampai sekarang takda yg tahu siapa pengguntingnnya , heee
hope korang tak lupaa :D

random pick :
         
\\ sengaja di kaburkan//

semua cantik-cantik belaka :P
and tinggi - tinggi belaka :P
more on facebook - laman sosial yg makin berkembang *hehehe*

last but not least :


 Hope , the memories of us will never fade .
I do LOVE you guys , always and forever
sincerely , Layla