______________________________


L O V E

http://static.tumblr.com/vldcunu/ERvm0p8ir/tumblr_ksegrhxpjc1qzjor8o1_500.jpg
\\ naaahh //

pandang kiri , pandang kanan
if I go to any place in this world
semuanyaa pasti dipenuhi dengan pasangan kekasih ,
kadang tu jelly jugaklah ,
yelah sebab dorang ada , aku takda .

Ermm , kadang kadang aku terfikir jugak ,
sampai bila aku nak macam ni ...
bilalah aku boleh bukak hati aku untuk lelaki .
*tangan di dagu , mata ke atas*


sometimes I'm wondering , what is actual meaning for true LOVE .
adakah Ia masih wujud ?
adakah semua CINTA benar seperti dalam novel ?
adakah CINTA itu indah ?

I don't ever know and I want the answer ...
but no one know what's the meaning , Hmmmm


But , I hope that one day someone can open my heart back .
dan buat apa yang aku inginkan , err .

bukan aku tak pernah cuba berCINTA , tapi dikecewakan .
mungkin tu kot yang menghalang aku untuk menerima CINTA .

aku tak percayakan kebenaran CINTA itu ,
dan tak pernah cuba untuk menerimanya kembali .

http://1.bp.blogspot.com/_GhuoYjhhURI/TRdJs3J8NEI/AAAAAAAAAXs/WoOyv9MmX6E/s1600/tumblr_l8wz9i9LfR1qbp67h.jpg

I might always SMILE but deep inside I'm HURT ,
it almost one year kan ? But I akan ingat janji kita .
Dear EX, I miss you . . .

sincerely, Layla