Photobucket

ANNIVERSARY

16 January 2012
*tarikh dah lepas*


dear AMALIA ZAHIAH ,
masihkah kau ingat akan tarikh keramat itu ?
tak kisahlahkann (:
okay , on that date kau telah menegur aku
*baiknyaa awakk ;P

then start dari tu kita kawann and
tak disangkaa yang kita dorm sama en ?
I N S P I R A S I

even mula2 tu malu malu hanjeng
and tak rapat sgt sbb kau dgn 'someone' else

tapi tak sangka kita rapat balik en
tengah tengah bulan tuu


dear AMALIA ZAHIAH ,

then kita start p.r.e.p sama2
share makanan , loker , baju , seluar
yang 'dalam' rasenyaa belum lagi kott ;P

turun mandi sama , makan samaa
semuanyalahh samaa ;D


dear AMALIA ZAHIAH ,
then kau merajuk dengan aku
sebab aku dgn 'A' outsider en ?

aku paham . kalau aku jadi kau ,
aku akan marah jugakk

pastu aku tanya kawan-kawan
pasal kau asrama
ramai kata kesian kat kauu
sbb kau keseorangan .

Kayy I'm sorry ,
adatlah dalam persahabatan kann ?

banyak kenangan pahit manis
yang kita kongsi bersama .
kalau nak dilupakan tuu , agaknya hilang akal kutt .
susah nak dapat pengalaman cam ni (:


dear AMALIA ZAHIAH ,
nampaknya dah setahunkan kita kawan ?
dah masak dengan perangai kau ni haa

kadang2 suka merajuk , then childish ;P
even kita jarang share rahsia ,
tapi aku akan cuba cerita rahsia aku kat kau
*dengar dan paham (!) ;P*

\\a gift from Alyna

dear AMALIA ZAHIAH ,
Okayy , this year kita SPM en ?
macam tak percaya , tapi PERCAYALAHH

buat yang terbaik kay pekk ?
I know you can do it ,

kau jangan fikir kau keseorangan sebab
I WILL ALWAYS BE AT YOUR SIDE

dear Amalia Zahiah , Last but not least ;

16 January 2012
I DO LOVE YOU
the end ,