Photobucket

now .

huhh dengar lagu kat blog LYA KIM buat ak nak tulis pasal kau (:


aku masih igt first time kite kenal dulu en ?
dulu kau agak sombong pastu cm taik je ak tgk
then smpailah satu saat kawan ak kenal-2kan kau dkat kiteorg ,
time tu baru ak tahu yang kau ni baik jugak
and sporting gila bila kawan gn kau .
but bila kau merajuk susah gila nak pujuk

dulu ak selalu ad untuk kau selalu tolong kau
tapi kau tak pernah nampk aku pun
really sad , tapi ak try dan terus try !
sampai aku dapat same class gn kau . ak happy gila time tuu
igt lagi ak selalu teman kau pg cc , buat h/w kau ,
latihan rumah sukan , sukantara , hari sukan , raptai sukan ,
kau main takraw , hari kantin mcm-2 kita buat bersama
tapi kau tetap tak perasan aku , sampailah
akhirnya (: HAHA

tapi tu sume sementara , ak pindah sekolah
then jarang jumpa kau , text ? lagilah
ak stay asrama so tak dpt nak luangkan masa gn kau
susah sgt nak guna phone . but kita kuat kan ?
sabar sabar weyhh :P
so dpt dengar suara kau dlm phone je *rindu

sampailah ak rasa yang kau da berubah
ak rasa kau bukan mcm yang ak kenal dulu
kau tak seceria dulu , kau da tak suka melawak cm dulu
kau mmg bukan Mr. Inspiration yang ak kenal
kau dah jauh berubah ke jalan yg lagi satu
sampai-2 kau pun da agak sombong gn aku
bila ak text nak jmpa , kau ckp kau busy
then ajak text tkd kedit *maybe betul ?

so ak buat keputusan biarkan kau dgn hidup kau
ak harap kau happy sentiasa dgn keputusan kau tu
and satu je ak harap; semoga kita jumpa lagi satu masa nanti
and hope kau berubah kepada yg lama
yg ceria and suka buat ak happy dulu

kini . . . hanya tinggal kenangan kau dan aku je
dan kenangan itulah yg membuat ak sentiasa igt kat kau
and semangat kekuatan aku untuk jalani hari-2 seterusnya
Kbaii my LVE