Photobucket

tagged: LOLILOX




hi hello
, da lame tak update blog kan ?
wanna story about DIAORANG :'(




it's all about our relationship
______________________________

aku tahu sejak aku pinda aku banyak berubah
and aku sedar sume tuhh
aku tahu aku jarang contact gn korang
call , text or jumpa dengan korang
aku tahu korang sume kalau nak jumpa
mesti have your own activity kann ?

aku nak korang tahu yang aku sayang
korang sangat walaupun aku agak sombong kann
aku memang nak sangat call korang
tapi masa tak mengizinkan
yelah korang tahukan rules asrama mcam mana
if ada masa pun aku mesti penat
and aku selalu busy dengan kompetensi aku
same cam korang selalu busy for exam

tapi aku selalu tunggu khabar dari korang
and fact ;
hari hari aku tengok gamba korang kat meja aku
sedih bile tgk korangg and selalu
teringat our memories
even aku rasa macam menyesal pulak pindahh
kalau aku tahu relationship kita rapuh macam nih
mesti aku tak pindah punya
tapi nak buat macam mana kan ?

maybe ada hikmah di sebalik semua ni
siapa tahu kan ?
nie semua dugaan untuk kita
aku rindu sgt nak lepak lepak gn korang macam duluu
sedih bila fikir semua nie
tak sangka kan , sayang gila bila relationship kita broken
from form 1 kita da kenal , and fact;
time sekolah rendah pun aku da kenal dengan kau

tapi nak buat macam mana kann ?
ada ja dugaan dlm persahabatan ni
and aku tak kesah kalau korang nak cakap ape ape pasal aku
cakaplahh , sebab mulut org tak siapa boleh tutup

and lastly , I really miss the moment that we shared together
" smiling , laughing , crying , gossiping , bullying
hang out , love story "
miss that moment aite ?

even kita da tak serapat macam dulu
but I hope our RELATIONSHIP will last forever ♥
I LOVE YOU MY FRIENDS

p/s: reply for your post SAHABAT
btw , there's nothing special between me and that boy
were just friend

______________________________

hope korang bace post nie
really important (!)
______________________________